HEREND
Macaristan menşeili porselen markası Herend vazo, beyaz üzeri el boyama renkli çiçeklerle süslenmiştir. Yükseklik: 16 cm. Çap: 5 cm.
HEREND
Macaristan menşeili porselen markası Herend bardak ve bardakla birleşik altlığı, beyaz üzeri el boyama renkli çiçeklerle süslenmiştir. Tabak Çap: 12 cm. Bardak Çap: 7.5 cm. Yükseklik: 6.5 cm.
HEREND
Macaristan menşeili porselen markası Herend tabak, beyaz üzeri el boyama renkli çiçeklerle süslenmiştir. Çap: 13 cm. Yükseklik: 6 cm.
HEREND
Macaristan menşeili porselen markası Herend oval şeklinde kapaklı kutu, beyaz üzeri el boyama renkli çiçeklerle süslenmiştir. Yükseklik: 7 cm. Çap: 4 cm.
HEREND
Macaristan menşeili porselen markası Herend sepet, yeşil saplı, beyaz üzeri el boyama renkli çiçeklerle süslenmiştir. Ebat: 5x8 cm. Yükseklik: 2 cm.
PARFÜM ŞİŞESİ
20. yüzyıl parfüm şişesi. Ön kısmı mine işleme üzerine el boyama renkli çiçeklerle süslenmiştir. Kapağı damla formundadır. Yükseklik: 12 cm. Genişlik: 7 cm.
HEREND
Macaristan menşeili porselen markası Herend vazo, beyaz üzeri el boyama renkli çiçeklerle süslenmiştir. Yükseklik: 6 cm. Çap: 3 cm.
HEREND
Macaristan menşeili porselen markası Herend tabak, beyaz üzeri el boyama renkli çiçeklerle süslenmiştir. Çap: 9 cm. Yükseklik: 4 cm.
HEREND
Macaristan menşeili porselen markası Herend tabak, beyaz üzeri el boyama renkli çiçeklerle süslenmiştir. Çap: 13 cm. Yükseklik: 5 cm.
HEREND
Macaristan menşeili porselen markası Herend tabak, beyaz üzeri el boyama renkli çiçeklerle süslenmiştir. Çap: 13 cm. Yükseklik: 5 cm.
HEREND
Macaristan menşeili porselen markası Herend vazo, beyaz üzeri el boyama renkli çiçeklerle süslenmiştir. Yükseklik: 6 cm. Çap: 3 cm.
LALIQUE
Tabak üzerinde 2 adet birbirine bakan kumru kuşu figürlü obje. Lalique France damgalı. Çap: 9.5 cm.
19. YÜZYIL İPEKTEN MAMUL RESİM
19. yüzyıl, İngiliz, İpek, yaz ve sonbaharı tasvir eden el yapımı resim. Orijinal çerçevelerinde. Ebat: 29x23 cm.
İPEK İNSİYAL
İskoçyalı bir aileyi simgeleyen ipek el dokuması insiyal. Ebat: 33x25.
LEVENT KARADUMAN
'Allah ve Hiç''. Tuval üzeri karışık teknik. Ebat: 150x150.
Eserin ana unsuru ve öznesi olan Allah lafzı, kompozisyonun merkezinde... .
Aşk ve ölüm, iyi ve kötü, neşe ve hüzün, varlık ve yokluk, yaşam ve ölüm gibi paradokslarla birlikte alemde ne varsa Allah’ın katında bir "hiç" olduğunu anlatmaya çalışan eser, adeta “Allah varsa gerisi boş” diyerek izleyicisine sesleniyor. Tarih boyunca bir çok hattat tarafından yazılmış, halk diliyle söylenegelmiş olan “Allah bes, bâki heves" sözünün görsel ifadesi... Aşk (Allah aşkı) ve Ölüm (Allah’la vuslat)
Aşık olan vuslat ister sadece. Diğer herşey onda anlamsız bir hiçtir.
SULTAN II. ABDÜLHAMİD BERAT
İmam Zeynelabidin dergahı postnişini (şeyhi) ne 300 kuruşluk taamiye (yemek) tahsis edildiğine dair Hicri 1298 tarihli Sultan II. Abdulhamid tuğralı berat. Ebat: 56x75.
SULTAN II. MAHMUD BERAT
Gönen kazasında Nişancı Mehmed Paşa camiine imam-hatip atanmasına dair Hicri 1208 tarihli 2. Mahmud tuğralı berat. Ebat: 27x58.
SULTAN II. MAHMUD BERAT
Hurberin şehrinde Esediye Camii şerifine cüzhan atanmasına dair Hicri 1228 tarihli 2. Mahmud tuğralı berat. Ebat: 28x53.
SULTAN III. SELİM FERMAN
Kengırı (Çankırı) sancağındaki Kasım bey vakıf karyelerinin (köyleri) vergilerinin toplanması hakkında Çankırı kadısına gönderilen Hicri 1208 tarihli 3. Selim tuğralı ferman. Tezhibi yeni dönemdir. Ebat: 48x90.
KEMAL BATANAY
Celi Ta'lik hat ile ''Besmele'' yazılı ketebeli hat levha. Yazı Ölçüsü: 10x47 cm. Ebrulu Ölçü: 22x59.